• Jensen Merritt posted an update 2 years, 1 month ago

    تلاش شما برای ترک خود ارضایی صرفاً برای کاهش اثرات منفی آن بر زندگیتان و کسب کنترل بیشتر روی رفتارهایتان است. رفتارهای اعتیادوار با گذشت زمان و عدم درمان تشدید می‌شوند. خود ارضایی رفتاری است که اعتیاد به آن می‌تواند عوارض متعددی در زندگی فردی، جنسی و عاطفی فرد داشته باشد. عدم ترک خود ارضایی فشار زیادی به رابطه عاطفی و زندگی جنسی فرد وارد می‌کند.

    به یاد داشته باشید شما انسان هستید، انسان دچار اشتباه می شود و دارای تمایلات جنسیاست. هیچ یک از این چیزها شما را به یک آدم بد تبدیل نمی کند. خودتان را ببخشید و به خاطر داشته باشید که شما بزرگتر از مشکلتان هستید. اگر شما مدام در حال تنبیه و سرزنش کردن خود برای انجام خودارضایی هستید، هم چنان در حال فکر کردن به این مسئله به صورت تمام وقت هستید. به جای سرزنش کردن، به این فکر کنید که این موضوع یک مسئله است و شما تصمیم دارید که برای آن راه حلی پیدا کنید.

    خودارضایی بیش از حد نشانه وضعیت روانی غالب است که می تواند باعث اختلالات رفتاری شود. احساس شدید گناه بعد از خود ارضایی یکی از نشانه های اعتیاد به خود ارضایی است. اعتیاد به خود ارضایی می تواند به افزایش میزان مصرف الکل منجر شود.

    اما در صورت خارج شدن آن از کنترل ، نیاز به اقدام برای بایسکشوال چیست است. فرقی نمی‌کند برای ترک خود ارضایی از روش‌های خانگی استفاده می‌کنید یا مراجعه به روانشناس و سکس‌تراپ، در هر دو صورت باید صبور باشید. کلینیک درمان و مشاوره فروشگاهی نیست که یک بار از آن خرید کنید و نیازتان برطرف شود.

    در غیر این صورت، بایستی شاهد تاثیرات مخرب بر جنبه های مختلف زندگی شخصی، به خطر افتادن سلامت روحی و جسمی بود. بنابراین، می توان مطمئن بود که فواید ترک خود ارضايی از نظر علمی اثبات شده است و شخص باید انتخاب کند که تنها مزایای جسمی آن را بپذیرد یا خود را برای زوایای منفی نیز آماده نماید. این مسئله از نظر علمی درست است و می تواند تا حدی به نیاز جنسی پاسخ دهد اما حقیقت آن است که خودارضایی تنها یک عمل گاه به گاه باقی نمی ماند و در اکثر مواقع به اعتیاد تبدیل می گردد. همین امر آن را مستعد نتایج و پیامدهای منفی می کند و روانشناسان را در تکاپوی ارائه راه های ترک خود ارضايی از نظر علمی می اندازد. اگر فواید ترک خود ارضايي از نظر علمی برای افرادی که به این امر روی آورده یا به آن عادت کرده اند، آشکار شود تمایل کمتری برای سوق به سمت چنین عملی خواهند داشت.

    دوست پسر شما نتونسته ترک کنه و شما چجوری ميخوايد ايشونو ترک بديد؟ يادتون باشه برای چنين مواردی ميبايست از مشاوره متخصص کمک بگيريد. ببين عزيزم اگر پولی نداری که بابت مشاوره بدی يا بابت فيلم آموزشی بدي، پس زحمتي بکش کامنت های قبلي دوستان رو بخون اونجا راهنمايی هایی لازم انجام شده. از هرکدوم يدونه روش رو هم ببينی، چندتا راهکار ياد ميگيری. نحوه ترک خود ارضایی با روشهای اصولی رو در قالب ویدیو آموزش دادم. برای ترک خود ارضایی میتونید آموزش زیرو تهیه کنید و نیازی به دارو نیست.

    اعتیاد به خود ارضایی جزو گروه اعتیاد های جنسی قرار میگیرد که شامل انواع مختلفی از اعتیاد مانند اعتیاد به پورنوگرافی ، اعتیاد به رابطه جنسی و اعتیاد به خود ارضایی است. اگر به دنبال هستید توصیه می کنیم در ادامه با ما همراه باشید. سلام همونطور که خودتون توضیح دادید، به دلیل عوارضی که خودارضایی براتون داشته باید بتونید اون رو ترک کنید. اولین مرحله ترک و اولین قدم برای ترک این هستش که ابتدا اون محرک هایی که شمارو تحریک میکنن و باعث میشه که غریضه بیدار بشه و بری سراغ خودارضایی رو حذف کنی.

    بسیاری از افراد انجام این روش‌ها را در کاهش دفعات نیاز به خود ارضایی موثر دانسته‌اند و با رعایت آنها مشکل حل شده است. اما برخی از افراد نمی‌توانند به تنهایی از پس مشکل خود ارضایی برآیند. در این شرایط به کمک تخصصی روانشناس یا سکس‌تراپ نیاز دارند. می توانید برای راهنمایی و ترک این مشکل نزد مشاوران، روانشاسان و روانپزشکان که برای کمک به اعتیادهای مختلف در افراد آموزش دیده اند کمک بخواهید تا در صورت نیاز به دارو درمانی یا درمان رفتار ادراکی بپردازد. راهی برای ترک اعتیاد به خودارضایی پیدا کنید و در این کار نا امید نشوید .

    از تماشای فیلم های جنسی و پورن و تحریک آمیز و از خواندن و شنیدن تحریک آمیز ا شدیداً بپرهیزید ؛ چون عوارض خیلی بد و طولانی مدتی دارند و به راحتی قابل از یاد بردن نیستن. انجام خود ارضایی ( استمناء ) از دید اسلام کاملا حرام است و فرد انجام دهنده مرتکب به گناه است و باید توبه کند و غسل جنابت را انجام دهد و بدنش را از گناه پاک کند. اگر این اتفاق برای شما افتاده است ، کمک گرفتن از یک متخصص ممکن است به شما کمک کند رابطه سالم تری با این فعالیت جنسی داشته باشید. متمرکز بمانید و از کمک یک متخصص مراقبت بهداشتی استفاده کنید.

    اون عامل اگه بصری هستش ، سریع چشم تون رو ازش بردارید . اگه فیلم یا عکسه ، فوری ببندینش ، اگه در خیابون چشم تون به خانم یا آقایی افتاد که برای دل خودش لباس مخصوصی پوشیده?! یادتون باشه اگه به عهدی که بستید عمل نکنید شرعاً مسئول هستید . می تونم پیش بینی کنم که همین الان شیطان داره شما رو از عهد بستن با خدا منصرف می کنه . پس همون طوری که عرض شد برای مدیریت میل جنسی نباید اجازه بدید که عوامل بیرونی باعث تحریک غیر طبیعی شما بشن . تفاوت تحریک طبیعی و غیر طبیعی اینه که در تحریک طبیعی چون فکر و خیال و دیدن تصاویر تحریک کننده وجود نداره خیلی راحت میشه مدیریتش کرد .

    تحقیقات نشان می دهد که فواید ترک خود ارضايی در چهره نیز بخوبی مشخص گردد. به همین دلیل توصیه می شود که حتما از راه های ترک خود ارضايی که از نظر علمی به اثبات رسیده است، بهره گرفته شود تا آثار سوء آن بر ذهن، جسم و روان کاهش یابد. این کار می‌تواند هم بر سلامت روان و هم بر سلامت جسم، تاثیرات منفی متعددی بگذارد. به همین دلیل راهکارهای مختلفی در مورد ترک خود ارضایی و همچنین نحوه درمان عوارض این کار مطرح شده است. در ادامه با اثرات خود ارضایی و درمان آن بیشتر آشنا می‌شوید. خودارضایی شاید در ابتدا، بر حسب یک نیاز جسمی انجام می‌گیرد، اما آمارها نشان می‌دهند که این عمل بر حسب یک عادت، تکرار می‌شود.

    اگر حتى یک روز هم در ترک موفق بودید، با کمال سخاوت به تشویق خود بپردازید. خودتشویقی می‌تواند علاوه بر ارتقای سطح اعتماد به نفس و عزت‌نفس به کاهش اضطراب شما کمک شایانی کند. خودتشویقی می‌تواند به صورت کلامی یا غیر کلامی (مانند خرید یک بستی یا دیدن یک فیلم جذاب یا سجده شکر و …) باشد. در مشاوره جنسی همواره تاکید می شود که اگر می خواهید از فواید ترک خود ارضايی از نظر علمی بهره مند شوید، بایستی عزم و اراده قوی به کار برده و به دور از ناامیدی اقدامات لازم را انجام دهید.